fighting for peace is like fucking for virginity

  Datum: 2012-04-28 | Klockan: 15:16:12
En hyfsat ny tröja jag klickat hem från Kan Dee shop. Kolla in där! Hon säljer världens finsaste kläder med personliga och underbara tryck!

Nu sitter jag här med Elvis och blir snart upphämtad av Ebba så drar vi 3 till Väla. Planerar att köpa massa nytt målarmatrial, som världens bästa pappa sponsrar mig med. Ska bli så grymt skönt med långhelg också! Kommer förmodligen mest chilla med kompisar, shoppa, måla osv. På måndag planerar jag en mysig kväll med Ebba då vi ska och titta på majbålet tillsammans. Nu måste jag skynda mig och byta om, sitter i pyjamas och blir hämtad om en kvart, bra planerat elin! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback