Jajaja, jag gjorde väl ett inlägg

  Datum: 2012-04-15 | Klockan: 20:25:15
Just ni sitter jag och målar, mycket mycket mysigt med solnedgång, musik och pyjamas, sommarkänslor! Har bestämt mig för att ge mig an den omöjliga uppgiften - att få ner solnedgångens slående fäger på en duk, får se hur det går. Hade inte tänkt måla av solnedgången, utan bara måla fram dess färger i en lite mer abstrakt konst. MWOAHAHAHA, vad jag kan säga djupa saker. Har fått färg i ansiktet igen... Den är så jobbig att få bort - typ omöjligt.
Dessutom har jag bestämt mig för vad jag ska göra, jag ska öppna ännu en ny blogg. Jag veeet, gud vad jobbigt osv, eftersom jag nyss bytat, men min nuvarande blogg laggar, det är superjobbigt att få upp bilder och tar tid, dessutom funkar inte designen som den ska, så nu jobbar jag med en ny blogg, kommer förmodligen inte blogga så mycket nu under en tid, men jaja, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback