#noll fantasi

  Datum: 2012-04-03 | Klockan: 18:31:38
Ja, här var det lite dött kanske... Har haft mycket på g, fast nej. Har inte orkat, som vanligt. OSV OSV. Blogg.se laggar dessutom, kan inte ladda upp bilder? Dock funkar det på min gamla blogg, så måste väl byta igen? Nu till min exotiska vardag, där humöret åkt bergochdalbana.
I torsdags läste jag hela hungerspelen i sträck, på kvällen bokade jag biljetter till filmen vars titel jag redan nämnt, på fredagen läste jag ut fatta eld och revolt i sträck och såg bio på kvällen, på lördagen läste jag om alla böckerna. Jepp... Nu har jag lånat ut boken till någon annan som är i desperat behov av den, men jag planerar en snar återförsoning med boken. Igårkväll såg jag filmen på bio IGEN, med ebba som sedan sov över hos mig. Idag har jag klippt mig och latat mig. Imorgon kanske det blir en tripp till väla och på torsdag planeras brunch hemma hos Ebba. Våffeldags! Önskar er annars en fin påsk. Kram.

Kommentarer
Postat av: Naemi Rosander photography

svar; typsnittet heter "impact label" hämtat från dafont.com!

2012-04-04 @ 17:50:38
URL: http://naemirosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback