you're prettiest when you're happy

  Datum: 2012-04-16 | Klockan: 18:46:57
Sitter här med bästa elvis och lyssnar på musik. Härligt väder ute, och jag får fler sommarkänslor. Vi ska snart äta något och sen ska jag typ rensa bort grus från våran framsida? Idag har jag hur som haver tagit den där cancersprutan, alltså vaccinationen mot livmoderhalscancer. Alla sa att den gjorde så hiimla ont och var den värsta sprutan dom tagit, osv. Kändes knappt? Typ spände lite... Piece of a cake! Puss och kram och allt.
P.s om ni hört något rykte om att jag och elvis bakade chokladbollar som jag kunde tröstäta under vaccinerings proccessen så har ni hört fel. Och vi åt inte alls upp cirkus 30 chokladbollar på 10 min. punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback