ONÖDIGHETER

  Datum: 2012-02-29 | Klockan: 09:25:00
bjuder på fabulösa egobilder för jag vet att ni älskar det (ironisk) och det är inte alls för att jag har tid- och fotobrist.
Har precis kommit hem från tennisen och duschat. Började dagen med träning, dock missade jag ju sovmorgonen vi fått just den timman jag annars skippar skolan -.- Mina nya byxor kom förresten med posten igår, det är dom där ↑ :) Grymt sköna (efter att jag väl fått på mig dem, sitter grymt tajt, lyckligvis är det mest i början ;O kanske ett tecken på att jag äter för mycket marabouchoklad?)! Nu väntar en hel (j*vla, ooops, inte svära) skoldag... Ska nog köpa med mig choklad hem, mmm *drömmer*... F*n (svär inte igen!) måste sluta drömma om choklad. Måste skynda mig nu... Kram ♥
Grattis Elin! Du har lyckats göra världens onödigaste inlägg! *skakar på huvudet och tickar sådär dödligt störigt med tungan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback