15 jävla år

  Datum: 2012-03-14 | Klockan: 00:00:00
Här har jag samlat några stycken av alla bilder jag har tagit på Ebba, flesta är gamla, men några nya.

Nu är du hela 15 år! Du betyder så mycket för mig ♥ Idag är ingen vanligen dag, det är en exotisk, glädjefylld, underbar dag! Idag fyller min superbästaunderbara bästis (det ordet låter extremt töntigt) 15 år (och nej, jag får inte alls panik över att hon nu räknas vara 1 år äldre än mig). STORTSUPERMEGA GRATTIIIIIS!!! Vi träffades genom min andra bästis Elvis, vilket jag är superglad för att bättre vänner kan man inte ha. JAG ÄLSKAR DIG SÅ OERHÖRT MYCKET LILLA BAJSTOLLE. Hoppas du får världens bästa dag! Nu får du ha sex lagligt!
ORÄKNLIGA KRAMAR OCH PUSSAR OCH BAJSTOLLAR OCH ALLT!

Kommentarer
Postat av: Amelia ~ photography ♥

Jätte fin blogg! :D

ska vi göra ett bloglovin byte? :D

2012-03-17 @ 12:18:44
URL: http://ameliaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback