FEELING SICK

  Datum: 2012-03-04 | Klockan: 18:22:18
Lätt att se glad ut, även om man inte är det.

Ledsen för den dåliga uppdateringen (redan), har haft fullt upp de senaste dagarna. I torsdags hade jag konfaträff, fredagen var jag på hockey med bästa och igår var det konfadag. Dessutom har jag gått och dragit på mig något virus. Har ont i HELA kroppen, speciellt rumpan, halsen och huvudet (VAD F*N ÄR DET FÖR VIRUS?!). Det är nog inte omöjligt att jag har feber också. Hela dagen har varit skit, om det fortsätter såhär finns möjlighet att jag kommer in i en till såndär "period", vilket jag inte klarar eftersom jag måste lägga all fokus på skolan just nu. Ha det toppenmegasuperamazingbra, vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback