smoothie

  Datum: 2012-03-06 | Klockan: 15:36:00
Ebba har precis stuckit hem och nu sitter jag här ensam med SMOOTHIE (ja, jag är tjej, jag får får använda mig av både stora bokstäver och flera utropstecken på rad)!!!! Framför mig har jag tonvis av plugg till vårat NO-förhör (Det är bara vår lärare som kallar det för förhör, klassen är tillräckligt smart för att fatta att det är ett ******* prov som utgör typ 50 % av vårat betyg). På typ matspjälkningen (för dem som VERKLIGEN, VERKLIGEN vill veta). Nu ska jag jag alltså plugga (och nej, nej, jag ska inte alls göra det framför en film), så tjingeling ♥ (och ja, jag gillar paranteser)
P.s ni märkte säkert att förra inlägget failade, det skulle föreställa ett tidinställdt inlägg som alltså inte blev tidsinställd och istället lades upp kl. 8 en söndagskväll sägandes "nu går jag till skolan", gud vad jag är lyckad som människa...

Kommentarer
Postat av: Morris

Jag gillar både dig, parenteser och sol i backen!

2012-03-07 @ 16:33:52
Postat av: Elvis

Uppdatera ELIIIN! <33

2012-03-07 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback